<$BlogRSDUrl$>

Løse indfald, dumme jokes, stråtanker og andre tåbeligheder, fra en dansk tosse, der burde have bedre at give sig til.

torsdag, juli 19, 2001

Jeg spiste middag hos min mor i går. Det er nu ikke det samme som at spise hjemme. Dels kom maden ikke i firkantede bakker. Dels er det ikke normalt at min pizzamand stiller så nærgående spørgsmål til mit privatliv.
Nu er jeg ikke nogen ekspert på forældreforhold, men åbenbart er det almindeligt at 28-årige sønner fra tid til anden lader et ord falde om en kvinde. Det kan være med brug af ord som "min kæreste Mette", eller bare "min kæreste" eller bare "Mette, den lille luder". Faktisk er det min empiriske erfaring at min mor hellere vil have at jeg opdigter kvinder end slet ikke nævner nogle. Og så var det faktisk lidt heldigt at jeg jo har så store erfaringer i at opdigte oplevelser med kvinder fra kortaftenerne med vennerne. Den eneste forskel er at ens mor rent faktisk forslår at hun skal møde de kvinder man nævner. Det gør vennerne ikke. De stikker bare af med dem mens man er på kursus i Jylland og glemmer at ringe hjem og derfor ikke kan forklare sin kæreste at man ikke er ude efter andre piger og at fyre der hedder Jannick generelt er usympatiske. Altså, rent hypotetisk.
Så alt i alt tror jeg, jeg foretrækker at blive hjemme og spise. Min pizzamand er noget mere afslappet på det område. Det tror jeg, selvom jeg har lidt svært ved at forstå ham. Mænd er fra Mars - pizzabude er fra Kurdistan.
Comments: Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?