<$BlogRSDUrl$>

Løse indfald, dumme jokes, stråtanker og andre tåbeligheder, fra en dansk tosse, der burde have bedre at give sig til.

mandag, november 19, 2001

Jeg har fået mobiltelefon. Den er utroligt lille. Ikke fordi jeg er interesseret i moderne teknologi, men mere fordi jeg HAR prøvet at tale i over 17 minutter i en telefon der vejede 400 gram og min arm sang Negro Spirituals i en uge. Så nu har jeg en telefon på 100 gram. Og en biceps på 53.
Min telefon er utroligt smart. Den har en helt ny feature der hedder "ignorer tosser". Det lyder måske smart, men desværre virker den kun på udgående opkald. Men jeg får talt med en masse telefonsvarere. Det lyder måske upersonligt, men faktisk er adskillige piger begyndt at lægge små beskeder til mig specifikt på deres egen telefonsvarer. Der er mange søde ord imellem; ord som "chikane", "polititilhold" og "tørre tæsk" dukker op og varmer mig sådan om hjertet.
Ellers går det strålende med min exkæreste. Vi har fået en ordning: Jeg må gerne sende hende gaver, bare jeg ikke forstyrrer når hun er sammen med sin nye mand. Og så siger man kvinder er urimelige.

Comments: Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?