<$BlogRSDUrl$>

Løse indfald, dumme jokes, stråtanker og andre tåbeligheder, fra en dansk tosse, der burde have bedre at give sig til.

lørdag, marts 23, 2002

Jeg har mødt en utroligt charmerende pige. Hun arbejder nede i den lokale Netto, og jeg tror vi har en form for kemi mellem os. Det går kvinder meget op i. Nogle gange når jeg sætter min trestjernede salami på kassebåndet og omhyggeligt sørger for ikke at dække den med mine Tuborg, (man går vel op i mærkevarer), så er det som om hun sukker længselsfuldt og kigger genert ned i sit kassebånd. Men jeg har altid en frisk bemærkning klar for at muntre hende op. Bare en lille vits som "vil du vide hvor min stregkode sidder" eller "jeg er også på tilbud i den her uge" eller "jeg er desperat - knep mig for helvede!".
Jeg tror jeg er begyndt at gøre et indtryk. Sidst jeg købte ind (der var tilbud på kattetunger) så jeg i hvert fald at hun udvekslede blikke med butikslederen og de kiggede begge over på mig. Det skal nok blive interessant i fremtiden.

Comments: Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?