<$BlogRSDUrl$>

Løse indfald, dumme jokes, stråtanker og andre tåbeligheder, fra en dansk tosse, der burde have bedre at give sig til.

onsdag, juli 31, 2002

Hvor er jeg skuffet. Det har naget mig i mere end en måned nu. Pernille dukkede slet ikke op. Jeg skulle måske have undret mig over at hun insisterede på at mødes på Centerpubben i Hundige, men det tænkte jeg fjols ikke over. OK, men aftenen var ikke helt spildt. Det er sjældent, man får en cowboytoast der er helt varm inde i midten.
Og så en Albani pilsner til kun 10 kr. Jo, det var skam en ok aften, alt taget i betragtning.
Jeg forsøger at mande mig op og tage situationen ovenfra og ned. Faktisk er jeg begyndt nogle gange at vælge en anden kasse end Pernilles nede i Netto. Endda til tider flere gange om dagen! Der fik hun dén!
Comments: Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?