<$BlogRSDUrl$>

Løse indfald, dumme jokes, stråtanker og andre tåbeligheder, fra en dansk tosse, der burde have bedre at give sig til.

torsdag, august 01, 2002

Man er vel en mand!
I dag tog jeg mod til mig, kiggede frem fra min pakke med "Jumbo-vafler" i kassekøen, og spurgte Pernille hvorfor hun ikke var dukket op. Hun virkede meget brødebetynget, og sagde at "det kunne vi ikke tale om her". Jeg blev lidt varm om hjertet ved tanken om at hun tager vores forhold så seriøst at hun vil holde det mellem os, så det var ligeved at jeg tilgav hende. Jeg tilbød hende at give hende en is, for eksempel en softice, gerne med drys, for der skal ikke mangle noget. Hun sagde at de havde lovet koldere vejr, så hun vidste ikke lige om hun havde lyst til is. Og hun havde ikke lyst til at tage i Lalandia med mig. Eller til Rhodos. Men hvis der er varmt når vi skal mødes, vil hun gerne have en is. Så jeg ser frem til 5. november.
Comments: Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?