<$BlogRSDUrl$>

Løse indfald, dumme jokes, stråtanker og andre tåbeligheder, fra en dansk tosse, der burde have bedre at give sig til.

torsdag, august 08, 2002

Så har jeg fået karantæne fra Centerpubben i Hundige. Aftenen startede ellers så godt. Pludslig ringede min telefon klokken 22.45. Det var Pernille og hun lød helt overstadig ved at tale med mig. Hun foreslog at vi skulle mødes i Hundige igen, på Centerpubben ved midnat. Jeg blev ret rørt for der var nogle andre piger der grinede i baggrunden, og jeg følte mig privilligeret ved at hun hellere ville være sammen med mig end med dem, så jeg tog til Hundige med det samme for at være i god tid. Pernille var en smule forsinket. Faktisk dukkede hun slet ikke op, så jeg blev en smule skuffet over at hun er så dårlig til at respektere vores aftaler. Og jeg kom vist til at drikke et par Albani for meget, for pludselig var jeg klatret op på deres enarmede tyveknægt og nægtede at komme ned. Så næste gang Pernille vil mødes må hun finde et andet sted.
Synd hun blev forhindret, men der var vist noget med noget sporarbejde mellem Svanemøllen og Hellerup.
Comments: Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?