<$BlogRSDUrl$>

Løse indfald, dumme jokes, stråtanker og andre tåbeligheder, fra en dansk tosse, der burde have bedre at give sig til.

onsdag, september 04, 2002

Det er da utroligt så uheldig jeg er. Her havde jeg tunet min stålfaste vilje ind på at tabe mig, og ikke så snart har jeg løbet én tur, før jeg bliver saboteret af simpelt tyveri!!!
Jeg lod mine løbesko stå på trappeopgangen, og da de havde stået der under en måned kommer jeg ud en morgen, og så mangler den ene af dem! Hvem stjæler én løbesko. Man ser da ikke mange ét-benede spæne rundt om søerne. Måske er mineofre bare uhæderlige, og bruger det meste af deres dag på at ribbe skotøjsforretninger i indre by. Sådan et stativ ude på gaden er jo et tag-selv bord for dem, bare med mindre fiskefilet.
Men jeg giver ikke op. Jeg er begyndt at hinke mig i form. Jeg kan allerede tage op til fire, nogle gange fem hink. Hvis det bliver ved på den måde kommer jeg i Guinness Rekordbog. Det har jeg drømt om siden jeg første gang smagte en flødebolle.
Comments: Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?