<$BlogRSDUrl$>

Løse indfald, dumme jokes, stråtanker og andre tåbeligheder, fra en dansk tosse, der burde have bedre at give sig til.

lørdag, oktober 26, 2002

Ok. Så har jeg fået ny bankrådgiver. Jeg kan blive så indebrændt. Når jeg tænker på de TIMER jeg har brugt på at være sexet og forførende overfor den gamle (i bogstaveligste forstand). Her har jeg aldrig en eneste gang forsømt at finde min strammeste cardigan frem før jeg gik i banken, og ALDRIG glemt at blinke skælmsk, når jeg forklarede hvorfor det bare var supernødvendigt for mig med nye dækkeservietter. Det trick havde jeg perfektioneret, så jeg mindst hver tredie uge kunne skaffe tre af de store til weekenden. (Så var der både til en kasse øl og et gult klippekort). Men den nye er måske heller ikke uimodtagelig for min charme. Hun er ganske vist ung. Og ret lækker. Og går sikkert en del i byen selv. Måske skulle jeg skifte bank.

Comments: Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?