<$BlogRSDUrl$>

Løse indfald, dumme jokes, stråtanker og andre tåbeligheder, fra en dansk tosse, der burde have bedre at give sig til.

fredag, november 08, 2002

Nu har jeg fundet genvejen til dejlige daaaamer. Jeg er begyndt på det dér "Natdating". Det er bare godt. Man kan surfe rundt og kigge på allemulige kvinder, og så kan man sige noget pænt til dem og stikke af igen, inden man kommer til at fnise. Det er ret godt. Jeg har bare lidt et problem med at få dem til at skrive tilbage. Ligemeget hvor sødt jeg skriver til dem hører jeg aldrig noget. Kvinder er så uhøflige. Måske er det fordi der er så mange flere mænd på nettet. Måske er høflighed bare ikke hvad det har været. Eller måske VAR det en fejl at vælge chat-navnet "økzemorder29".
Comments: Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?