<$BlogRSDUrl$>

Løse indfald, dumme jokes, stråtanker og andre tåbeligheder, fra en dansk tosse, der burde have bedre at give sig til.

onsdag, marts 05, 2003

Netto er nu en dejlig forretning. Jeg så i lokalavisen at de uddeler et gratis eksemplar af en vare, hvis man finder en der er for gammel. Så alene i går talte jeg med Pernille 41 gange. Hun virkede en smule irriteret til sidst, men de to fyre hun fik til at slæbe mig ud på lageret slog mig slet ikke. De maste bare den pakke tændstikker, jeg havde vist hende, 14 cm ned i halsen på mig. Nu rasler det sjovt når jeg går. Men Pernille vinkede til mig da jeg gik. Og jeg fik en gratis pakke digestives. Jeg hader digestives, men det ville virke uhøfligt at lade den stå, når det nu var Pernille der havde givet mig den.
Comments: Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?