<$BlogRSDUrl$>

Løse indfald, dumme jokes, stråtanker og andre tåbeligheder, fra en dansk tosse, der burde have bedre at give sig til.

mandag, maj 12, 2003

Jeg er saa glad for at se TV for tiden. Ikke fordi programmerne er blevet bedre, men mere fordi jeg nu ved, hvilke kompetente folk der bestemmer hvad der bliver sendt. Jeg laeste det vidunderlige ugeblad OK, og kunne der se at DR's Lars Grarup havde henlagt en allerede produceret komedieserie, fordi den ikke passede til DR's profil. Det er jeg sikker paa at jeg og de 1999 andre licensbetalere der har givet de 6 millioner til serien er glade for at vide. Og saa er argumentet jo rationelt og fornuftigt: DR har succes med "hel-times serier", som Rejseholdet og Navlelai og Julie og saa kan man jo ikke sende en komedieserie der varer 30 minutter. Og det er derfor jeg nyder at se DR: I gamle dage var det en station der sendte TV-aviser og dokumentar og den slags: Nu er det kanalen med hel-times serierne. Tillykke Lars Grarup.
Comments: Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?