<$BlogRSDUrl$>

Løse indfald, dumme jokes, stråtanker og andre tåbeligheder, fra en dansk tosse, der burde have bedre at give sig til.

torsdag, juni 10, 2004

Så er det afgjort. Jeg har besluttet mig for at blive en rigtig handyman. Det er en skudsikker plan: Enten bliver jeg fagligt dygtig, og så vil damerne kaste sig over mig, eller også kan jeg blive en klamphugger og få job på et boligprogram. Og så bliver jeg kendt og SÅ vil damerne kaste sig over mig.
Gad vide hvilken form for håndværk der bliver betragtet som det mest sexede?
Næppe blikkerslager. Det er lidt som en klam version af fyren der går igennem fremmede menneskers undertøj. "Jeg har fundet fejlen - dit bind havde sat sig fast i afløbet", er næppe sætningen der sætter en kvindes hjerte i brand.
Comments: Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?