<$BlogRSDUrl$>

Løse indfald, dumme jokes, stråtanker og andre tåbeligheder, fra en dansk tosse, der burde have bedre at give sig til.

torsdag, august 05, 2004

Et meget brugt udtryk i danske aviser er udtrykket "sex-dræbt". Det er noget man primært risikerer som kvinde, kan jeg forstå, primært på Ekstra Bladet og BTs artikler. Jeg har en idé om at udtrykket dækker over noget i stil med "dræbt for/før/under/efter sex", men jeg synes alligevel at den forkortede version har en vis charme. Hvis man læser formuleringen for sig selv, kan det ikke undgå at virke som en rar død, hvis den altså skal have en årsag. Drukningsdøden eller kvælningsdøden må da være værre end "sex-døden". Nu skal jeg ikke bringe mine egne evner ind i diskussionen, men jeg tvivler på at jeg har potens til at kneppe nogen ihjel, bortset fra ganske små padder.
Men det ville da være et ry som gav én vis gysende beundring på byture.
Comments:
husk nu at padder er fredede dyr..
 
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?