<$BlogRSDUrl$>

Løse indfald, dumme jokes, stråtanker og andre tåbeligheder, fra en dansk tosse, der burde have bedre at give sig til.

tirsdag, maj 09, 2006

En klassisk kvindelig fordom er at mens DE er generte og mangler selvtillid, så stormer mænd rundt i "bittesmå shorts fra 80'erne og en lidt for stram t-shirt, med 'Her udvider Tuborg'", så snart det bliver over 15 grader.
Den har jeg hørt hvert år fra tilfældige kvinder eller deres elskede dameblade, (der jo bruger meget energi på at kolportere fælles-kvindelige myter), så i år besluttede jeg mig for at holde øje, og jeg har set to, max tre, mænd der lever op til den beskrivelse. Til gengæld har jeg set omkring 5.000 kvinder storke omkring i numsekort nederdel og patterne halvt ude af blusen, fordi at de har læst i de SAMME dameblade, at det er "forårets stil", eller whatever. Og lad os tage den igen: Mode er ikke klædelig for alle, så nogle af de halvnøgne piger, ligner nogle der er på vej til en luder-temafest. Så deres morale er åbenbart at hvis man har givet penge nok for tøj, der afslører uflatterende dele af ens krop, så er det ok.
Comments: Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?