<$BlogRSDUrl$>

Løse indfald, dumme jokes, stråtanker og andre tåbeligheder, fra en dansk tosse, der burde have bedre at give sig til.

søndag, oktober 08, 2006

Den nye Telia-reklame med sloganet "Logik for burhøns" må da siges at toppe listen over tåbelige reklamer. Lad gå at de oplysninger de fremkommer med, på ingen måde er indlysende, og dermed ikke ER "logik for burhøns", men endnu dummere er det da at de forventer at nogen har lyst til at være, eller i det mindste agere som, en burhøne. Andre reklamer forsøger at sølge idéen om at man er fri, uafhængig og selvstændig: Telia appelerer så til folk, der gerne vil sidde bag et trådhegn med nogle andre stykker fjerkræ. Rimeligt gok-gok, alligevel.
Comments:
Ja, det er godt nok sørgeligt ... mest irriterer det mig ... og driver mig til gråhårethed, druk og afsind at Telias zoologiske basisviden rækker så kort ... høns har ikke "boller", hvad enten de sidder inde i sofaen eller kagler rundt ude i hønsegården ... hrmpfff!
Amatørzoologen, der "ved bedre"
 
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?