<$BlogRSDUrl$>

Løse indfald, dumme jokes, stråtanker og andre tåbeligheder, fra en dansk tosse, der burde have bedre at give sig til.

mandag, oktober 23, 2006

Jeg tilhører en generation af danske mænd, der af tv og triviallitteratur er blevet indoktrineret til at det mest romantiske i hele verden er at "ligge i ske". Jeg er ikke læge, men jeg har den dystre forudanelse at det vil medføre at om 30 år vil vi stå med tusinder af mænd med slidgigt i skuldrene, og fuldstændig deforme led.
For lad os indse det: For manden er der bare ingen behagelige stillinger forbundet med at ligge i ske. Og følgevirkningerne vil være at om 30 år er det singlemændene, der (bogstaveligt talt) skal bære samfundets byrder.
Comments:
Selv om det er et stykke tid siden...jeg har altid syntes at det ville være en god idé at bore et hul i sengen til at stikke armen igennem.
 
Mette - tænk hvad man(den) kunne brække på den konto, hvis kvinden vendte sig ufordelagtigt....
Mit bud er dyner med MEGET kraftige kanaler, man kan gemme en arm under.
KH Seb.
 
Hurra for os singlemænd ;-)
 
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?