<$BlogRSDUrl$>

Løse indfald, dumme jokes, stråtanker og andre tåbeligheder, fra en dansk tosse, der burde have bedre at give sig til.

tirsdag, november 28, 2006

Knorr har lavet nye supper. Udover at det uden konkurrence er dagens store, glade nyhed, så synes jeg reklamen vækker en voldsom trang i mig. Slutreplikken er "til dig, der er vild med tomat". Og noget i mig skriver efter at vide, hvem fanden der er "vild med tomat"? Jeg har hørt om "vild med dans", men hvem er "vild med tomat"?
Er tomat ikke højst et tilbehør, man kan få med eller måske sætte pris på. Ligefrem at være vild med det, finder man nok ikke nogle, der vil kalde sig.
Comments:
OK, men Knorr har trods alt ikke lavet en "regnvejrssuppe". ... Endnu!
 
Jeg er vild med tomat.
 
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?