<$BlogRSDUrl$>

Løse indfald, dumme jokes, stråtanker og andre tåbeligheder, fra en dansk tosse, der burde have bedre at give sig til.

tirsdag, marts 20, 2007

Listen over måder at håndtere sine uheldige udtalelser på er jo blevet udvidet betydeligt i de senere år. Udover de klassiske "undskyld" og "Det har jeg aldrig sagt" har man også fået "Jeg trækker det tilbage", "Jeg er blevet manipuleret", "Det var bare 'til orientering'" og nu "Det var en spøg". Per Stig Møller mener jo alvorligt at Brian Mikkelsens mail til DRs bestyrelsesformand Jørgen Kleener bare refererede til "spøgefuldheder" fra et ministermøde. Ja, for de er da garanteret fulde af pep og gas. Per Stig Møller fremstår da for de fleste danskere som typen, der river jokes af sig i et væk. Giv den mand sit eget show, DR.
Comments:
Kan man bruge det mod sin kone? Jeg går i byen i aften med vennerne og drikker mig fuld. Hvad siger du? Er det vores bryllupsdag? Nå, men det var også bare en vittighed at jeg gik ud med vennerne. :-D
 
Var det ikke den undskyldning Akari brugte da de afslørede ham:
"Det var bare en joke"

Nu kan vi snart ikke tåle flere ligheden med Muhammedkrisen.
 
Hvis Per Stig fik sit eget show på DR, kunne Bertel H skrive et par muntre sange, og vi andre kunne så slippe for alle kommentarerne, om hvor venstreorienteret DR er, og ikke, som regeringen ønsker, Venstre-orienteret.
 
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?