<$BlogRSDUrl$>

Løse indfald, dumme jokes, stråtanker og andre tåbeligheder, fra en dansk tosse, der burde have bedre at give sig til.

torsdag, august 23, 2007

Åbenbart er jeg for dum til at holde styr på noget så ukompliceret som en polo-trøje. Ukompliceret for andre, der ser elegante, sporty eller afslappede ud i deres. Min krave står konsekvent i alle retninger; krølles, bøjes, vrides minut for minut, og er skæv fra sekundet jeg tager den på. Kan man ikke i det mindste lave en form for polo-trøje-manual til motorik- og mode-hæmmede som mig?
Comments:
Jeg støtter dig fuldkommen i det. Jeg er åbenbart lige så dum som dig så, for mine poloer gør det samme. Jeg har dog fundet en måde det kan løses på. Man starter med at vinde i lotto. Derefter køber man et lager af poloer og i stedet for at smide dem i vasketøjskurven, så smider man dem ned til røde kors genbrug. Dermed har man ikke problemer med flipperne. :-)
 
Jeg tror næsten jeg har en helt ny en liggende, i må få at slås om. Der er et fint lille logo på med vingehjul. Farven er mørkeblå. Den vil stå i fin kontrast til et par pink fløjelsbukser.
 
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?