<$BlogRSDUrl$>

Løse indfald, dumme jokes, stråtanker og andre tåbeligheder, fra en dansk tosse, der burde have bedre at give sig til.

tirsdag, august 21, 2007

Hvem er det egentlig der tænker "mit produkt skal da sælges gennem pop-up reklamer på nettet. Det er en sikker opskrift på popularitet"?
Bortset fra dræbersneglen og Basshunter er der vel ikke noget, som folk er SÅ enige om at hade som pop-up reklamer. Jeg vil gå så langt som til at garantere at jeg aldrig vil købe et produkt efter jeg har set det poppe op. For tit popper det jo ikke. Det standser bare alle processer i ens computer, indtil man får slået det ihjel med et velfortjent klik.
Comments:
Heldigvis kan man jo installere en pop-up-blocker til sin browser (fx til Firefox), og så ser man kun disse pop-up-vinduer på de få steder hvor man har godkendt det som nødvendigt for at bruge det man kom efter.

Det bestyrker i øvrigt bare din pointe om at det næppe kan betale sig: enten hader man dem, eller også ser man dem aldrig...
 
Pringles kunne være en idé at sælge via popups. I hvert fald hvis man skal tro deres tidlige slogan fra reklamesangene.
 
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?