<$BlogRSDUrl$>

Løse indfald, dumme jokes, stråtanker og andre tåbeligheder, fra en dansk tosse, der burde have bedre at give sig til.

torsdag, oktober 11, 2007

Nu har jeg set en del kampagner fra Rådet for Større Færdselssikkerhed, og det altovervejende flertal lader til at være designet for at få os til at komme langsommere frem. Senest den nye "Ta' ti af farten"-kampagne. Jeg passerer tre skilte for at komme på arbejde, og da hele strækningen er i byzone ankommer jeg til mit job med en hastighed af 20 km/t.
Kunne man måske ad åre komplementere de mange kampagner for nedsat fart med et par, der opfordrer folk til at få røven lidt med sig? Helt uden beregning kan jeg foreslå sloganet "Slip koblingen når der bliver grønt, klovn!" Eller "Moderne biler kan godt svinge med over 5 km/t uden at vælte", men det er måske for langt?
Comments: Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?