<$BlogRSDUrl$>

Løse indfald, dumme jokes, stråtanker og andre tåbeligheder, fra en dansk tosse, der burde have bedre at give sig til.

fredag, november 09, 2007

Hvis en fobi er en irrationel angst af tvangsneurotisk karakter, så har jeg udviklet min egen: Angsten for ikke-eksisterende P-pladser: Polygirofobi. Også kendt som angsten for at cirkle omkring i sit eget kvarter i halve timer, fordi alle andre kommer hjem 16.30 og de eneste pladser, de ikke fylder op, er blokeret af de konstante renoveringsprojekter som de lokale småborgere kaster friværdi-fiktionspengene i nakken på.
Comments:
I guder, hvor kan man forholde sig til det. Dette gælder dog mere parkeringspladser på Riget, end i den gudsforladte landsby på den midtsjællandske hede, som jeg kalder min hjemstavn.
Mindes flere gange jeg er drønet ikke mindre end 5 gange rundt om disse bygninger, for at finde ud af, at der ER ikke noget sted at parkere.
 
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?