<$BlogRSDUrl$>

Løse indfald, dumme jokes, stråtanker og andre tåbeligheder, fra en dansk tosse, der burde have bedre at give sig til.

mandag, juni 21, 2010

The danish way to suck

Tilsyneladende er der kun to måder at lave en reklame for en kæde af forretninger på i Danmark: Enten opfinder man en ”skør-men-selvfølgelig-på-den-hyggelige-og-ufarlige-renskurede-måde” person, der er helt vild med kæden og dens butikker, varer og priser.
Eller også opfinder man en fiktiv konkurrent, der sørme IKKE er lige så god som den butikskæde, man reklamerer for. Den første metode er fladtrådt ud i det ubærlige, den sidste er vanvittig uambitiøs. ”Det kan godt være, vi ikke er noget særligt, men vi er bedre og mere sympatiske, end nogen vi selv har fundet på”. Må jeg foreslå sloganet ”Vi er da bedre end fiktive galninge”?
Comments: Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?